Monday, March 9, 2015

Masalah Buasir Kepada Ibu Hamil

Assalamualaikum...

Adakah anda (ibu hamil) pernah mengalami masalah buasir? Kebanyakkan ibu hamil memang mengalami buasir kerana pembesaran janin menyebabkan tekanan di bahagian dubur dan juga akibat perubahan hormon. Anda mungkin cukup risau jika ia berlaku pada anda kan? 

Jadi di sini anis nak suggestkan pada semua ibu mengandung di luar sana untuk mengamalkan minuman BV ALFALFA. Alfalfa kaya dengan klorofil yang berkualiti tinggi. Kandungan klorofil dalam alfalfa adalah empat kali ganda lebih daripada sayur-sayuran biasa. Ia bersifat beralkali dan berperanan sebagai anti-oksidan. Ia mengandungi nutrien asli dan khasiat semula jadi. 



Tahukah anda dengan pengambilan high fiber di dalam badan kita dapat membantu sistem penghadaman dan memudahkan anda untuk membuang air besar. Jadi ibu mengandung tak perlu untuk meneran dengan kuat ketika membuang air besar. 



ANDA boleh dapatkan BV ALFALFA ini dengan menghubungi saya di 0172430335

HANYA RM 84.00 sebotol

2 comments:

  1. perkongsian yg sangat menarik. Masa hamil dulu, cuma setakat sembelit je, tak sampai tahap buasir. gelinya membayangkan kalau sampai jadi buasir.

    punca keguguran

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesetengah orang ada yang macam tu ummi. sebab tu kita kena elakkan. bv alfalfa ni senang untuk buang air besar sebab high fiber kan.

      Delete