Tuesday, January 31, 2017

Cara Mengatasi Kulit Terbakar with Celgynic Gold

Assalamualaikum..

Dah lama tak update blog since dah ada anak kecik ni hehe. Btw, entry sebelum ni anis ada share tentang apa itu Celgynic Gold kan? 

Tahukah anda bahawa Celgynic Gold dapat Mengatasi masalah kulit terbakar?

Skin memang memainkan peranan penting dalam diri seseorang. Kalau kita menghadapi masalah kulit adakah kita mampu mengahadapinya? Self confidence untuk berdepan dengan orang pun down kan. 


Celgynic Gold sangat bagus dalam masalah skin repair. 

My experience self dekat ward bila nampak patient yang ada masalah burn dekat muka, tangan or kaki. Kebanyakkan nya akan stress. Sebab mine mereka fikir 'boleh tak aku sembuh?' 'Boleh tak dapat kulit yang cantik macam dulu?' 


Lesitin yang terdapat dalam Celgynic Gold function nya adalah membantu membina dan memperbaiki membrane sel. Sebab itu ia dipanggil sebagai 'THE BEST PRODUCT OF SKIN REPAIR'. 


 


Testimoni from our business partner yang mengalami kemalangan. Start ambil Celgynic Gold, luka tak rasa pedih bila mandi dan cepat kering. 


 

Another testimoni from our client. Luka pembedahan menjadi cepat kering dan sembuh. Post operation luka memang kena jaga dengan rapi, cara kita makan pun tak boleh sebarangan. Kurangkan pengambilan gula, kalau tak luka memang lambat nak sembuh. Kalau ambil Celgynic Gold jangan risau. Luka memang cepat sembuh tau. 


For more info or order do contact me 
AnisZaee
Call/whatssup/message 0172430335


 


No comments:

Post a Comment