Monday, May 4, 2015

Business Oppurtinity Dengan Modal Flexible


Assalamualaikum..

Nowdays kita mana-mana kita pergi sana sini isu GST still kecoh. Tapi realitinya siapa kita nak elak perkara ni. Every where kita pergi wajib kena GST. Ramai rakyat terasa beban dengan perkara ni. So, daripada kita asyik fikir how to mogok dengan pihak yang sepatutnya untuk bubarkan GST ni. Lebih baik kita fikir macam mana kita nak tambah sideincome kita supaya kita tak rasa beban dengan GST ni. Banyak business oppurtinity yang anda lihat sekarang, but depands on individuality untuk memilihnya. 

Tapi yang pasti ramai yang nak cari side income without keluar duit anda sendiri kan? Tapi sekarang kita nak buat apa pun kena ada modal. Betul tak? Walaupun RM10. Kami di Glampreneur tidak meletakkan modal yang tinggi untuk sesiapa yang ingin membuat side income. 

Macam anis dulu start dengan business ni sebab tertarik dengan satu product iaitu BVSM. Anis beli pun bagi ayah pakai sebab dia sakit. And than anis fikir why not buat sikit side income ni sebab di Glampreneur mereka bagi FREE couching, FREE class, FREE adviser, dan yang penting modal flexible. Tak perlu nak kena buat loan beribu untuk buat business.


SO... ANDA PERLUKAN SIDE INCOME??



Drop me a line anis.asshikin@yahoo.com / 0126098135

No comments:

Post a Comment