Sunday, January 4, 2015

What is BV ALFALFA


KLOROFIL PEKAT BERTENAGA UNTUK KSIHATAN YANG MANTAP



Alfalfa dikenali sebagai "Bapa kepada segala makanan" kerana kandungan khasiatnya yang luar biasa. Ia mengandungi vitamin A, B1, B2, B3, B12, C, D, K, biotin, asid folik, asid pantotenik, kalsium, magnesium, fosforus, kalium, besi, zink, isoflavon, karotena, dan banyak lagi khasiat makanan yang diperlukan oleh badan untuk mencapai tahap kesihatan yang mantap.



  Setiap hidangan alfalfa pekat mengandungi klorofil yang menyamai :

  1. 1 kg       bayam mentah
  2. 5.5 kg    kobis cina mentah
  3. 3 kg       salad roket
  4. 600g      daun sup
  5. 8 gelas   minuman rumput barli 

Satu dos harian klorofil yang pekat membantu menyingkirkan toksin, bahan pencemar dan bahan pembuangan daripada badan. Istimewanya, klorofil mengalkalikan badan dan mencegah badan berasid yang merupakam punca kebanyakkan penyakit. 


Klorofil menambahkan bilangan sel darah merah serta meningkatkan pengambilan oksigen oleh badan. Peningkatan paras oksigen dalam badan boleh mencegah penyakit kronik termasuklah barah, meningkatkan kadar metabolisme, mengurangkan keletihan erta membantu melancarkan pengangkutan khasiat makanan ke seluruh badan.


BV Alfalfa Cocentrated cukup dipertenagakan. Ia meningkatkan medan tenaga biologi manusia atau lebih dikenali sebagai ' Aura' dan meningkatkan tahap kesihatan.


Manfaat - manfaat lain:
  • Antioksidan dan melawan keradangan
  • Mencegah mulut dan badan berbau
  • Membantu melegakan sembelit dan angin berlebihan dalam badan
  • Menyihatkan saluran penghadaman
  • Mengekalkan paras kolestrol yang sihat



 


No comments:

Post a Comment