Friday, January 30, 2015

Bagaimana Ingin Merawat Masalah Eczema

Assalamualaikum..

Nowdays masalah kulit sangat senang dihadapi oleh sesiapa sahaja. Especially pada bayi. Kenapa anis kata bayi kebanyakkan mendapat masalah eczema. 

Eczema merupakan penyakit kulit yang selalu dialami oleh bayi yang berusia 2-6 bulan, Malah orang dewasa juga tidak terkecuali. Salah satu jenis eczema ialah 'Atopic Dermatitis'. 'Atopic' adalah salah satu masalah genetik yang menyebabkan daya tahan mekanisme pesakit menjadi abnormal dan menjadikan seseorang itu mendapat symptom 'oversensitivity'. Walaupun eczema bukan penyakit berjangkit tetapi ia boleh menimbulkan ketidakselesaan kepada pesakit.

Jadi kesimpulan di atas, Ibu bapa yang mempunyai anak yang menghadapi masalah ini. Sekiranya anda sudah berjumpa dengan doctor pakar dan pelbagai produk sudah cuba tetapi masih masalah eczema tidak berkurang. Anis suggest anda menggunakan sabun Marine Essence ini.






Bahan Bahan Utama yang terdapat di dalam sabun ME ini adalah garam buluh. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea. Garam Buluh ini berfungsi untuk menyelaraskan keseimbangan pH badan. Sebab itu sabun ME dapat menyembuhkan penyakit kulit dengan baik kerana dengan adanya Garam Buluh di dalam sabun ini ia membantu menstabilkan pH dalam badan dan menghapuskan radikal bebas yang berbahay daripada merosakkan sel-sel kulit.




RM120/BOX


ANIS ASSHIKIN 

0126098135


No comments:

Post a Comment