Wednesday, June 8, 2016

Premium Beautiful Testimoni by The Diamond Circle

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini dah masuk 3rd day ramadhan.. Anis nak share some testimoni dari client kami yang start menggunakan Premium Beautiful corset ni di bulan ramadhan. Uollss tahu tak apa beza menggunakan PB ni di bulan puasa dengan hari biasa kita tak berpuasa? 


Testimoni 1 

Shaz menggunakan PB baru 2-3 hari. Apa yang dia rasa perbezaan nya adalah. Badan lebih kemas, pinggang lebih nampak cutting dan dia lebih rasa bertenaga dan kurang lapar sepanjang dia berpuasa. Lebih bagus adalah apabila dia menggunakan PB ni semasa berbuka dia tidak mengambil makanan yang banyak pun. Cukup 1/2 potion dari intake sebelum ni, dah kenyang. Dengan itu, PB membantu nya untuk turunkan berat badan. 
Sebelum ini, sudah 3 kali orang tanya shaz preggy ke? sedangkan dia belum kahwin lagi. Sebab tu dia nekad nak kempiskan perut dia dengan cepat. Dulu dia fikir corset ni mahal sangat baik beli corset biasa, tapi bila dah tahu perbezaan corset biasa dan PB shaz terus nekad beli even mahal pun, sebab corset PB lifetime warranty, boleh pakai bertahun-tahun. Yang penting kain sangat selesa. 





Testimoni 2

Aien mempunyai masalah yang sama dengan Shaz. Selepas menggunakan PB somemore dalam bulan puasa ni. Aien rasa badan tak letih dan makan pun tak banyak. 




Beli PB sekarang anda boleh jimat Rm 600- Rm 1500 (T&C apply) dan boleh bergaya sakan tahun ni raya dengan pelbagai RTW baju raya yang cun melecun tu 😊 

Promosi raya akan tamat 30th june 2016 ni tau uollss so sempat lagi pada siapa yang nak grab peluang ni.. 


Contact call/message/WhatsApp: 0172430335
Facebook AnisZaee
Instagram AnisZaee

No comments:

Post a Comment